14 Kasım 2007 Çarşamba

Geri sayım: Son 5 4 3 2 1 veee...


Yayın hayatına başladığımızın resmidir bu yazı. Hem bloğun içeriğini açıklayacak, hem bendenizi sizlere tanıtacak hem de heyecanımın bir nebze olsun yatışmasını sağlayacak kelimeleri umarım sığdırabilirim şu satırlara. Acaba mümkün olacak mı bu? Bir deneyelim bakalım…

Bir iki kelimeyle bendeniz Aslı; yaşını fotoğraflarda göstermeyen ama nüfus cüzdanındaki yaşını gocunmadan söyleyebilen ikizler burcu baymayanıyım.[Ne zaman başladı bu tikim inanın bilmiyorum ama lütfen bayan kavramını uzak tutun benden :) ] Tam bir İstanbul aşığıyımdır ki bunu zaten ilerleyen günlerde gerek yazılarım gerek fotoğraflarımla sizler de fark edeceksiniz. Kendi çapında hayvan dostu ve Türkçe koruyucusuyum. Yemek yapmakla uzaktan yakından alakam yoktur, bunu da öylesine söylemiyorum puf böreği tarifini harfi harfiyen uygulayan bir insanın yaptığı börek kâğıt biçiminde olursa kendisine başka bir tanımlama yapamaz inanın. Yeniliklere meraklı, burnunu her işe sokan sonra kuyruğunu kurtarmaya çalışan ilginç bir canlıyım sonuçta…

Nerden geldi aklına bu blog merakı demeyin, “kahretsin şu burnum” dersem anlarsınız sanırım :) Herkes kendisini bir şekilde ifade etmek ister birilerine… Konuşarak, yazarak, şarkı söyleyerek, el kol hareketleriyle, blog yaparak… Sonuncusunu ben uydurdum tabiî ki.
Şaka bir yana içeriği kendi elimizde şekillenen bir yaratıcılığı hangimiz istemeyiz ki? İşte bu blog benim gibi düşünenlerin ve ileride böyle düşüneceklerin buluşacağı bir mekân olacaktır umarım. Kolları sıvama amacım budur. Bloğun içeriğini ifade edecek kelimeler ise şunlardır: “Yok yok!” Aklıma gelenler yayın süresince karşınızda olacak zaten, diğer ihtimalin olmaması içinse çok araştırma yapmam ve üzerlerinde çalışmam gerekecek farkındayım. Bana bu zorlu uğraşta destek olacak arkadaşlarım da olacak elbet: Yazarlarımız… İlk olarak, bir şekilde Kaz Dağları’nın havasını solumuş buuuz gibi suyunu içmiş ömründeki bir parça zamanı burada geçirmiş arkadaşlar olacak bu kişiler. Çünkü bloğumuz yayın hayatına Balıkesir’in tatil yöresi Akçay’dan başladı. Gidişatını ise zaman gösterecek şüphesiz.

Yani lafın kısası; ileride bana “Seni hatırlatacak ne yaptın?” diye bir soru sorduklarında vereceğim cevaplardan altını kırmızı kalemle çizebileceğim bir girişimdir bu. Sesimi duyurabileceğim, sesleri duyurabileceğim bir yolculuğun ilk adımıdır bu…

4 yorum:

Punto dedi ki...

Sanırım ilk yorumu ben yazıyorum. Aramıza hoşgeldin Sevgili Aslı. Ben de sizi linklerime ekledim. Yazı dilin güzel. Bu şu demektir, çok güzel yazılar bizi bekliyor.

Aslı dedi ki...

Evet blog hayatımın ilk yorumu sizden sevgili punto, ilklerin özeliyle size teşekkür ederim. Daha nice yazılarımda ve yazılarınızda görüşmek dileğiyle...

Ñé×ëÑ®§ dedi ki...

Hayırlı olsun çok güzel bi blog.. İlgi alanlarınız ilgimi cekti. Sanırım ileri ki günlerde severek okuyabileceğim konular yayınlayacaksınız...

Aslı dedi ki...

Teşekkür ederim, umarım bu paylaşım sürecinde hep birlikte oluruz. Sizi aramızda görmek güzel sevgili "nexenos"(umarım doğru yazmışımdır)