3 Şubat 2008 Pazar

Şiirlerim-Yara


Bir zaman yaratıldı
Geçmişe düşman
Yarına düşman
Tek nefeslik ömürler
Çiziliyor
Çocuk büyümez ülkeler
...
Vefasızlık yüklenmiş kader
Gülümseten anlar
Yasaklı
Hatırası
Unutulmuş
Analar yaralı
Babalar yaralı
...
Bereketin
Hesabını tutar
Olmuş
Yağmurlar
Gözyaşları sel misali
Dalgasında boğuluyor
Bütün emekler
Bir lokma ekmek
Zehir açlığa
Nefesi gayretin
Sonsuz karanlık
...
Mezarı vatanı
Gurbet yalnızı
Bir selası olmayan
Şehitler
Çiğneniyor
Kimlerce
...
Dört duvar düşünmüş
İçinde
Yüreği güvercin...
Kalemi kırık “Adalet”
Kalmış ardında
Sabah ayazı ve
Darağacında asılı yalnızlığı
Dünya yaralı
Dünyalar yaralı
Yaralıyız
Kanı dişleyen
...
Aslı - 28.01.2005 /151.

4 yorum:

etki alanı dedi ki...

Aslıııı..
Beni hep şaşırtıyorsun güzel kızım...
Mutlaka bir kitap çıkarmalısın..
Kocaman öpüyorum seni..
TüTü

Aslı dedi ki...

Tütüşümm,
Eskiden kendimce sebeplerden şiirlerimin beğenilmesi üzerdi beni, zira anlattıklarım hep yalnızlığımın hasretimin bekleyişimin kelimeleriydi sonuçta. Ama artık şiirlerin beğenilmesi canımı acıtmıyor... Neden?
Olgunlaştım be Tütüşüm...
Olması gerektiği gibi...
Ben de seni çok öpüyorum akşama blogundayım :)

Geveze Kalem dedi ki...

Aslı! Seni okudukça şaşırmak mutlu ediyor beni!;-)

Aslı dedi ki...

:) Bu lafın üstüne ne denir ki yaaa...