20 Ocak 2008 Pazar

Şiirlerim-Algecem

Bazen
Rüyalar da yenik düşer sabaha
Gizlenecek kuytular ararsın;
Bulamazsın...

Ne bir lokma
Ne bir nefes doyurur
Açlığını
Cama vuran
Güneş bile yabancıdır artık...
Evin her köşesinde
Bir mevsim;
Baharı beğenmezsin
Hala gülümserken resmi,
Yastığın kıvrımında
Kış gibidir yokluğu...
Birşeyler fısıldarsın
Onun şarkısıdır...

Nereden çıktı bu rüzgâr
Nereye savruluyor saatler
...
Düşünmesi bile yorar kollarını

Her telefonun çalışında
İpi kopan boncuklar gibi
Dağılır yüreğin
Sonra birer birer toplarsın
Parçalarını,
Ağlamaklı konuşursun arayanlarla...
O’nu düşündükçe
İçini kemirir ıstırap böcekleri
Yeniden alev alır
Küllenen geçmiş
İki uç arasında
Gidip gelir kaderin
......

Ve rüyalar
Tekrar yenik düşer sabaha
Gizlenecek kuytular ararsın,
Bulamazsın...

Aslı - 17-04-2004 / 120

8 yorum:

Mine dedi ki...

Kalemine, yüreğine sağlık Aslı'cığım...

Geveze Kalem dedi ki...

Aslı'cığım bunu eskiden mi yazmıştın? Hâlâ devam ettiğini umuyorum. Bu noktadayken yarıda bırakmamalısın. Yazdıkça zenginleşiyor insan ve tıpkı dizelerindeki gibi dağılmışken yüreğin, yazdıkça birer birer topluyor parçalarını.
Yaz, fırsat yarat! (Fırsat bulamadığına dair olası bir bahaneye karşılık belirteyim dedim.;-))

etki alanı dedi ki...

Olgunluğuna erişemiyorum senin....Okurken ben kendime ait duyguları yaşadım.Kişi değil benim hayatımı altüst eden,hayat!Sevgiyle bağlandığım hayat...
Ama her okuyan kendine ait olanı görecektir...Sakın elinden kalemini bırakma canım...
TüTü

Ayakkabılar müthişşşş!!!!

Aslı dedi ki...

Mineciğim, teşekkür ederim geldiğin için...

Aslı dedi ki...

Evet Büyülü Kalemim,
2001 senesinde başlayan şiir yazma maceram 2004 yılından sonra teklemeye başladı ne yazık ki. Bilmem belki esin verecek şarkılar kalmadı, bilmem belki ilham getirecek yürekler karşıma çıkmadı. Yalnızlık üzerine yazdıklarım yeterli diye düşünüyorum ;) Cesaretim oldukça sizlerle paylaşırım...

Aslı dedi ki...

Tütüşüm,
Sen böyle dedikçe garip bir duyguyla bulutlara uçmak istiyorum. Bugün gözümde dolanan pus sayende aralandı...
Teşekkür ederim çok...

MonteCito dedi ki...

tesadüfen geldim ve çok güzel bir şiirle karşılaştım.. diger güzel şiirlerinizi de bekliyor olacağım..

Aslı dedi ki...

Hoşgeldin sevgili Montecito,
şiir hakkındaki yorumun için teşekkür ediyorum. Umarım diğer yazılarımızı da okuyup görüşlerini dile getirirsin.
Sevgiler...