12 Mart 2008 Çarşamba

White Lion-When The Children Cry



1980’lerin ve 1990’ların önemli hard rock grubu White Lion, Danimarka asıllı vokalist Mike Tramp ve gitarist Vito Bratta tarafından 1983 yılında New York’da kuruldu. 1987 senesinde Atlantic Records ile anlaşan ekip, aynı sene “Pride” isimli albümle Amerika listelerinde 11. sıraya yükseldi. Grup, esas başarısını “When The Children Cry” adlı akustik ballad single’ıyla yakaladı ve listelerde 3 numaraya kadar yükseldi. Bu single ile birlikte albüm 2 milyon kopya sattı, grup aynı sene albümün turnesine çıktı. Sosyal konulara yaklaşımıyla dikkat çeken White Lion, orijinal kadrosuyla olmasa bile 2006 yılının Kasım ve Aralık aylarında turne kapsamında Türkiye’ye gelmişti…

4 yorum:

Punto dedi ki...

1960'lı yılların şarkılarını andırıyor. Güzel bir parça.

Aslı dedi ki...

Ben bu parçayı çok seviyorum sevgili Punto,
Şarkıyı ilk duyduğumda sözlerine dikkat etmemiştim ama zihnimde çocukların olduğu bir klip canlanmıştı. Gerçeğini izlediğimde ise hissettiklerimi tahmin edersiniz artık. Bıkmadan dinleyeceğim bir melodi...
Sevgilerimle...

Geveze Kalem dedi ki...

Hani arkadaşlar toplanır gitar çalınıp söylenirdi ya, ben en çok bunu çalardım.:) Sesimi de böyle zorlanmış gibi çıkara çıkara söylerdim. Ahh ah! Yine anılar üşüştü bak.:)
(Bak Ah deyince hatırladım, bir de A-HA'nın şarkısından koy.;-))

Aslı dedi ki...

Semacığım valla senin 10 parmağında 11 marifet var resim, müzik, edebiyat... Ayrıca sevgili eş, anne, evlat... Şaka bir yana içinden geliyorsa insanın zamansızlık diye birşey yok değil mi?
Gelelim şarkıya... AHA grubu listemde vardı inanır mısın ama youtube yasaklıları durumundayken eski şarkıları nasıl yadedeceğiz bilmiyorum. Acaba sen gitarı alsan biz vokalde kendimiz mi bir kayıt yapsak :) İkizler için imkansız diye birşey yok biliyorsun... Sahi neden olmasın???