16 Haziran 2008 Pazartesi

30. Yıl Sonrası...

Şöyle bir dönüp ardıma bakıyorum da... Neler yaşamış, neler yaşatmış ve nasıl yaşanmışım diye... Dudağımda küçük ama cesur bir kıpırdamayla ifade edebilirim gelip geçen bütün senelerimi:
“TEBESSÜM”
Her günümün insanlarıydı arkadaşlarım, paylaştıklarım, aşklarım... Bazen radyodaki şarkılarda andım herbirini, bazen ithaf şarkılar yazaraktan... Ama en çok evet en çok “O” gün yoklukları sızlattı yüreğimi
“DOĞUM GÜNÜM”
Belki de bu yüzdendir “Arkadaş” şarkısında gözlerime söz geçiremeyişim... Ve bundandır hep o aynı günde ve o aynı şarkıda ailemi daha çok seviyor oluşum... Sevdiğim herkesi... Hatta sevmediklerimi bile...
Büyüme denen şey bu olsa gerek...

GECE MASALI

Gecenin dibinden
Gelip uzandı yanıma
Yalnızlık
Mıhlanıp kalmıştı gözümde
Odanın beyazı
Lambanın sarısı
Ve O’nun
Sırtını dönüp
Gidişi...

Hala inanmıyordu
Gece
İnanmak istemiyordu benim gibi
Oysa
Uzanıyordu yanımda
İşte
Yalnızlık

İnkar edilmez
Tarif edilemez bir boşluk
Boğuyordu yüreğimi
Susmak da olmuyordu
Biriktikçe kelimeler
Yitiyordu
Sevdiklerim

Geceler sordu
Gündüzler yitirdi
Cevapları
Kayıp bir çocukluk büyüdü
Aman, içinde
Tamam bir olgunluk eksildi
Gitti
Zaman hiç’inde...

(07-01-2006)-215. / 00:48 Cumartesi


7 yorum:

Butterfly dedi ki...

Bir yazı yazmıştım 30. yaş günüme 3 gün kala, 30 yaşında başka hüzünlenen varmıdır acaba diye düşünerek, sonra baktım ki aynı şeyleri Buket Uzuner'de hissetmiş, sonra birde aynı duygular 50 yaşında hissediliyormuş ama onunla ilgili herhangi bir tecrübem yok henüz. 30 yaşımda dönüp kendime bakmış gördüklerime şaşmıştım...
kutlu olsun...

etki alanı dedi ki...

Yine onikiden vurdun beni,genç ama olgun fikirli kızım benim...
Yürekten kutluyorum seni..
TüTü

Aslı dedi ki...

Kelebeğim,
Yıllar öncesinden beri alışkanlığımdır gelecekteki yaşlarımla ilgili hayaller kurmak, plan yakmak... Bu yaşımda anladığım şey ise plan ya da hayalin bugünü yaşamaktan daha önemli olmadığıdır... Geleceği ve geçmişi düşünmekle bugünleri yitirmemek gerekiyor en önemli nokta bu... 29 unda hayal ettiğin şeyin 30 unda elinden yitip gitmesi kelimelerle tarif edilemez çünkü...
Teşekkür ederim bu arada, öpüyorum :)

Aslı dedi ki...

Canım Tütüşüm,
Çeşitli açılarından gördüğüm hayatı paylaştığım şu sayfada beni hiç yalnız bırakmadın bu özel günümde de güzel sözlerinle destek verdin. Sen gerçekten bulunması zor insanlardan birisin. Vefalısın, sıcaksın, anaçsın...
Sen benim Tütüşümsün en önemlisi.
Güzel sözlerin için teşekkür ediyorum, ellerinden öperim canım benim...
Sevgilerimle...

Geveze Kalem dedi ki...

Aslıcığım, ne kadar özlemişim dizelerini.:)
Onca zamandan sonra, tam da doğum günü postuna denk gelmişim. Nice uzun, mutlu, huzurlu, sağlıklı yıllar dilerim.

Bundan 10 15 sene sonra belki de 30 yaşın çok güzel bir yaş olduğunu söyleyebiirim ama 35'lerine gelmiş biri olarak, zamanın bu kadar çabuk geçmesini 3'lü sayıların başlangıcına bağladığım için suçlu görüyorum ben o yaşı.:( Umarım senin için böyle olmaz.
Mutlu, çok mutlu yıllar...

Aslı dedi ki...

Özlemler karşılıklı Semacığım Büyülü Kalemim,
Her yaşın ayrı güzelliği olduğunu insan kendine yaşattıklarıyla farkedebilir. Mutlulukları da hüzünleri de büyüten yine bizleriz. 20 li yaşlarımınla nasıl büyüdüysem 30 lu yaşlarımla da aynı hızla olgunlaşmak isterim dileğim bu... Yaşam herkese eşit davranmıyor illaki beynimize ve kalbimize eşit durdukça mutluluk hep yanımızda :)) Hasretle öpüyorum canım benim...

servet dedi ki...

:)
eşşeklik farkındayım ama geçmiş doum günün kutlu olsun :P
Umarım 3le başlayan yaşlar sana multluluk getirir .)