20 Şubat 2008 Çarşamba

Sertab Erener-Sakin Ol



Klipteki kadroya bir bakın, kimler yokmuş ki :)

9 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

E hani yazılarla sessizliğini bozacaktın?:( Çok yoğunsun değil mi? Olsun, ben beklerim.:)

Unknown dedi ki...

Türk pop tarihinin en iyi 3-4 albümünden birisiydi bence.% 95'ini kaldır at diğerlerinin. Çok güzel bir albümdü, hatırlattığın için teşekkürler:)

Aslı dedi ki...

Semacığım,
Yoğunluk, kalemin ucuna takılan pütür misali... Yazdıran ilhamlar yorgunluğa yenik düşüyor şu aralar... Birşeyler birikmeli artık diyorum, birikmeli ki paylaşayım ama beni ordan oraya sürükleyen yaramaz çocuklarımı bulamıyorum...
Ama en kısa zamanda birşeyler yapmam gerektiğinin de farkındayım, beklediğin için teşekkür ederim Büyülü Kalemim...

Aslı dedi ki...

Evrimciğim,
Aslında "O Ye" ve "sakin ol" arasında kararsızdım. Son güne kadar bir onu dinledim bir bunu :)sonunda albümün çıkış şarkısında karar kıldım. 90 ların müziğinin nasıl keyifli olduğunu bir kez daha anlamamızı ve özlememizi sağlayan küçük bir geçmiş turu yaşattıysam ne mutlu bana. Acaba diyorum bugünün şarkıları 20 yıl sonra nostalji olabilir mi?
Merak ediyorum...
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

merhaba Aslı, senin merak ettiğini ben de merak ediyorum :-) şarkıları çerez niyetine tüketiyoruz. Sertap Erener benim için sadece "aldırma deli gönlüm"le bile unutulmayacak bir ses...
sevgilerimle...

Mine dedi ki...

Aslı'cığım,
Her ne kadar yorum bırakmasam da seni her gün ziyaret ediyorum.
Sertab Erener'i ben de çok severim. Klipte bizleri eskilere götürdü. Mithat Can bile ne kadar küçükmüş:))
Sevgiler

Aslı dedi ki...

Sevgili Kitap Dünyası,
İsim konusunda hala biraz zorlama payı vardır diyorum :) Ziyaretin için çok teşekkürler ama aslında başı önde utanan çocuk gibiyim bu kadar ziyarete yeni birşeyler ekleyememek üzüyor beni... O dediğin şarkının klibi var mıydı hatırlayamadım ama varsa senin için özel izleyeceğim onu şimdi kulağımda çınlıyor giden gitsin sen şarkılar söyle içinden... Sözler ne kadar naif...
Öpüyorum canım seni

Aslı dedi ki...

Okumayı çok sevdiğin için öyle dedim umarım karıştırdığımı düşünmezsin sevgili Evvel Zaman içinde Öptüm tekrar ;)

Aslı dedi ki...

Mineciğim,
Sağol geldiğin yalnız bırakmadığın için, Siyahların kadını Neslihan ve Mithat anca farkına vardığım kişiler.... Demek o zamanlar kim kimmiş bilmiyordum... Ama Sezen Aksu süper olmuş dişlerine bayıldım :)) Dayanışma örneğidir aslında bu klip... Minik Serçe'nin anaçlığı öptüm kocaman seni... En kısa zamanda adresindeyim