6 Şubat 2008 Çarşamba

Tanita Tikaram-Twist in My Sobriety

11 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Bugün baktım ki çarşamba, doğru koştum geldim bloğuna.:)
Tanita Tikaram! Tekerleme gibi söyletirdik dili dönmeyenlere...:)

Adsız dedi ki...

aa nostaljiye bak sen şeker iyi geldi Tanita abla :)

Unknown dedi ki...

ne güzel oldu bu şarkı:))

Aslı dedi ki...

Hoşgeldin Büyülü Kalemim,
Aslında şarkıdan çok klipteki eller etkilemişti o yıllarda beni... Ürpermiştim ne yalan söyleyeyim :)

Aslı dedi ki...

Edacığım,
Valla maziyi sevdikçe şeker tadında daha ne şarkılar bulacağım size :) Ah şu zamansızlık olayını bir aşabilsem :(

Aslı dedi ki...

Değil mi Evrimciğim ya...
Sevgiler :))

enigma dedi ki...

Hey Asli'cigim, bu eskilerden sectiklerin cok güzel... Severek takip ediyorum.
Sevgiler...

enigma dedi ki...

aaa sagda müzik listesini anca farkediyorum - Fool's Garden - Lemon Tree - cok cok cok sevdigim bir parca :)

Aslı dedi ki...

:) Teşekkür ederim Senemciğim...
Eskilerin tadı bir başkaydı diye düşündüğümden böyle birşey yapmak istedim. Unutulmamaları da hep bu yüzden... Fool's Garden artık benim de çok sevdiğim bir parça inanırmısın bu şarkıyı daha geçen yıl farkedebildim :(

etki alanı dedi ki...

Sen galiba yaşını saklıyorsun Aslı'cığım...
Sanki bizim zamanımızın insanı gibisin..Tarih Öncesinden Yani:))
O kadar gençsin ki bunları bilmene bile şaşırıyorum..
Ama olgun yazılarını düşününce..Olabilir olabilir diyorum..Bir nostalji daha yaşattın bana..
Sevgiyle kal...
TüTü

Aslı dedi ki...

Ah Tütüşüm ya,
Ten "çizgileri" saklasa bile hissettiklerimiz zaten ele veriyor yaşanan bütün yılları. Geçmişe "mazi" denilen zamanı seviyorum ben... Hormonlu bugünün nesini özleyeceğim o da ayrı mesele :) Tarih öncesiyiz biz diyorsun ya ben sizi tercih ediyorum kabul eder misiniz aranıza
Yolun yarısına 5 var benim...Sizinde 2 var ne olacak ki ;)