21 Nisan 2008 Pazartesi

Taşınabilir Bellek Modelleri

Geçenlerde yazdığım şiirleri ve çektiğim fotoğrafları daha güvenli şekilde saklamak için "Flaş(sh) Bellek" denilen "Bilgi saklama kartuşu" ndan aldım. (Daha Türkçe bir tanım uyduramadım aklımdan :)) Aldığım ürün ünlü bir markanın oldukça sade bir tasarımı. Alırken sadece işlevinin önemini kendi kendime vurgulayan bendeniz biraz araştırma yapınca aslında görselliğinde önemli olabileceğini düşünmeye başladım. En basit örneklerini sizlerle paylaşmak istiyorum tabiiki favorimin şarap şişesi olduğunu belirterekten... Alırken acele mi ettim acaba?





7 yorum:

servet dedi ki...

bende yakın zamanda yeniledim flash belleğimi (: ilk resimdekinin 2 gb olanı :)
sanırım bunlar piyasada yok.hakikaten yaratıcı iş çıkarmışlar.

Aslı dedi ki...

Bence de... Yeşil renkli belleğin hayırlı olsun diyeyim o zaman :)

Geveze Kalem dedi ki...

Ayıcık favorim.:)

Aslıcığım özlemiştim seni. Şimdi kaçırdığım postlarına bir bakacağım. İşlerinin yoğun olduğu bir dönemde olmalısın, güncelleme durumundan belli.:(

Aslı dedi ki...

Semacığım,
Büyülü Kalemim,
Zaman öylesine çabuk geçmeye başladı ki benim için fırsat kelimesini hayatıma zorla sokmam gerekecek öyle diyorum kendi kendime. Kendi blogumu da geçtim sizleri ziyaret edememek çok üzüyor beni arada kaçamaklar yapmıyor değilim ama yorum yazamamak sevgilerimi gönderememek bilmem ne zamana kadar sürecek. Gündüzler uzuyor seviniyorum ama aynı şekilde iş saatleri de uzuyor yorgunluk artıyor of Semacığım anlayacağın bana günler 28 saat olsa anca yetecek :(
ben parmak belleği seveceğini düşünmüştüm neden bilmiyorum ama ayıcığı seçtiğine göre senin de benim gibi peluşlarla iyi demek ki :)) Öpüyorum canım...

Unknown dedi ki...

ıyk şu parmak pek fenaymışş;)
Sema ya katılıyorum ayucuk benimde favorim:)

Aslı dedi ki...

:)) Bulursam hususi yollayacağım sana parmaktan... Vardır ya insanların huylandığı şeylerin üstüne üstüne gidilir hani :))

yok dedi ki...

parmak şeklind eolan iğrenç:)