9 Nisan 2008 Çarşamba

Süper Baba-Oya Küçümen-Yeni Türkü

İlgili aramalar: tv - süper baba 1 -  super -  baba -  dizi -  nostalji


’93 yılında televizyon dünyasındaki yerini alan, unutulmaz müziğiyle hepimizin kalbinde taht kuran aile dizisi… Şevket Altuğ’lu, Sümer Tilmaç’lı, Jülide Kural’lı, Bennu Yıldırım’lı, İhsan Devrim’li; ilerleyen bölümlerinde diziye katılan Kenan Işık’lı, Suna Pekuysal’lı, Şevval Sam’lı zengin oyuncu kadrosu… Ailenin üç çocuğu: Zeynep, Mine ve Alim bizimle büyüdü dersem yeridir. Bölümlerinin İstanbul’un kuytusu olarak düşündüğüm Çengelköy’de çekildiği; sevginin, kardeşliğin, arkadaşlığın, aşkın en güzel ve en yalın biçimde anlatıldığı “Süper Baba” dizi müziği bu haftaki nostalji konuğumuz…
Kliple birlikte birçok sahneyi hatırlayacağınızı garanti ederek sizleri Oya Küçümen’in sesi, Yeni Türkü’nün ezgisiyle başbaşa bırakıyorum…

(Bu klipte dikkatimi çeken Sevinç Erbulak’ın henüz dizi kadrosuna katılmamış olması… Sanırım o zamanlar Fiko’nun büyük kızı olan Zeynep’i Yeliz Tozan canlandırıyordu)

5 yorum:

servet dedi ki...

evet bu diziyi hatırlıyorum.Flütlü kısmı okulda bizde çalmaya çalışırdık .diziyi izlemezdim ama karakterleri görünce hatırladım.

Aslı dedi ki...

:) Müzik dersi için güncel bir konu başlığıydı...

etki alanı dedi ki...

Ne hoş bir nostalji yaşattın bana Aslı'cığım...
Nasıl izlerdik ailece bu diziyi..
Bir de ikinci baharı bu şiddetle izlemiştik.
Sağol..
Öpüyorum..
TüTü

Aslı dedi ki...

Tütüşüm,
İpek'in Amerika'ya gideceğinin sabahıydı, Fiko ona veda etmeye gelmeyince bindiği arabanın geçtiği her yerde gözleriyle onu araması ve tam otomobil bir ağacın hizasından geçerken Fiko'nun ağacın arkasında belirmesini ve İpek'e el sallamasını hatırlıyorsundur o zaman... İçimin ezildiği andır o an... Ah ah unutulmayan bölümler ve diziler...
Bende seni öpüyorum kocaman...

Unknown dedi ki...

çok harika